Cercul pedagogic al învățătorilor, 20 mai 2016

TEMA:
„METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE”
– Exemple de bune practici
– Evaluarea NU este confundată cu verificarea cunoştinţelor elevilor şi cu atribuire de note (calificative) pentru aceste cunoştinţe
PROGRAM
1. Primirea invitaţilor (11:00 – 11:30)
– Anunțarea programului
– Vzitarea expoziţiei de portofolii ale elevilor
2. Desfăşurarea activităţii (11:30 – 13:00)
– Noţiuni teoretice 
– Aplicaţii:
• Evaluarea proiectului educaţional interlingvistic „HELLO TO ALL THE CHILDREN IN THE WORLD”, Modulul I, clasa pregătitoare D
• Evaluarea proiectului educaţional „COPILĂRIA, O LUME DE BASM …” 
• Model de evaluare: Teoria inteligenţelor multiple
• Evaluarea Proiectului educaţional interlingvistic „HELLO TO ALL THE CHILDREN IN THE WORLD”, Modulul II, clasa I C
3. Concluzii
Evaluarea activităţii prin joc
RESPONSABILI
– prof. înv. primar Abaza Irina-Marinela
– prof. înv. primar Bolocan Mihaela
– prof. înv. primar Cozma Laura
– prof. înv. primar Dascǎlu Daniela
– prof. înv. primar Doileţ Jenica
– prof. înv. primar Ioniţǎ Floarea
– prof. înv. primar Moraru Steluţa
– prof. înv. primar Niţǎ Maria
– prof. înv. primar Roşu Valentina
– prof. înv. primar Petec Carmen – Nicoleta
– prof. înv. primar Pîrjol Gabriela
– prof. înv. primar Socaci Aurelia
– prof. înv. primar Schifirneţ Loredana
– prof. înv. primar Titere Daniela
– prof. înv. primar Ţuţuianu Marilena
LISTA PARTICIPANȚILOR

Ccerc_pedagogic.Foto1

EVALUAREA

Evaluarea-i ca o scară
Pe care urcă sau coboară,
Bagajele de cunoștințe
Ce-ar trebui să le-nsușească
Școlari cu dragoste de carte
Din școala noastră românească.

Evaluarea este-o unitate
De măsurat știința dintr-o carte,
Ce o transformă doamna învățătoare
Cu multă trudă într-o notă mare!
Dar dacă tu, elev nu-nveți nimic
Să nu te mire calificativul mic!
Evaluarea ta ți-a măsurat
Exact atâta cât ai învățat!
Iar dacă vrei ca să perseverezi
Învață mult mai mult și ai să vezi
Cum calificativul mic și ne-nsemnat
Într-unul mare ți s-a transformat!
Și dacă zi de zi ai să trudești
Știința cărții să și-o însușești
Vei reuși să urci treaptă cu treaptă
Spre devenirea ta cea mult visată!
(înv. Maria Holban)

Participanții au manifestat un interes deosebit și au urmărit cu multă atenție intervenția doamnei profesor pentru învățământul primar MARILENA ȚUȚUIANU despre Teoria inteligențelor multiple a lui Howard Gardner, personalitate bine cunoscută în cercurile educaţionale, autor a 18 cărţi traduse în 22 de limbi şi sute de articole [clic aici!].